Procedure bij klachten

Vanzelfsprekend doen alle medewerkers van Oog en Welzijn hun uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u een opmerking of klacht heeft of ontevreden bent.

Klik op deze link voor de Klachtenregeling van Oog en Welzijn .

Voorleggen aan Oog en Welzijn:

In eerste instantie kunt u contact opnemen met uw oogarts of onze klachtenfunctionaris. Onze oogartsen stellen het op prijs de gelegenheid te krijgen uw klacht met u te bespreken. Dit is een directe manier en gaat niet iedereen gemakkelijk af. Maar als uw specialist niet weet dat u ontevreden bent, kan hij ook niet proberen uw klacht op te lossen. Wanneer u dit niet prettig vindt kunt u uw klacht ook bespreken met onze klachtenfunctionaris, die u kan helpen in het bemiddelen van uw klacht.

Wilt u een klacht voorleggen aan onze interne klachtenfunctionaris?

Dan kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris mevrouw L. de Vries.
Zij is te bereiken per telefoon, post en e-mail.

  • Telefoon: 0519 760088
  • Post:
    Mw L. de Vries
    Klachtenfunctionaris Stichting Oog en Welzijn
    Birdaarderstraatweg 72-J
    9101 DC  Dokkum
  • Email: l.devries@oogenwelzijn.nl